Δεν έχω πρόβλημα με τους Εβραίους, με το σιωνισμό έχω.
Είναι σαν το αυγό του φιδιού σαν το φασισμό και μην κάνετε τους χαζούς γιατί φαίνεται που δεν απαντάτε στα σχόλια.
Από την μια μιλάτε για το τοίχος του Βερολίνου και από την άλλη για το τείχος στην Παλαιστίνη τουμπεκί. Από τη μια σας γράφω για το ΕΕΚ και από την άλλη κάνετε πως δεν τρέχει τίποτα.
Για τον εβραϊσμό τι γνώμη έχετε;
Για το ΠΑΣΟΚ;
Όλα τα δεινά της χώρας μας στο ΚΚΕ οφείλονται; Αυτό μας λέει και πρεσβεία των ΗΠΑ.
Το ΚΚΕ έχει πλούσια δράση και ιστορία και χιλιάδες αγωνιστές εσείς γιατί δεν παίζετε παραπέρα. Να μας πείτε για τους τροτσκιστές και τους Παπανδρέου καθώς και τους πάγκαλους που έβοσκαν στην εποχή που αναφερθήκατε; πόσοι τροτσκιστές πέρασαν από λαϊκά δικαστήρια και γιατί; Απο τα 550000 θηματα του β΄ παν. πολέμου τα 500000 χαθηκαν από την πείνα (μεταξύ αυτών και πολλοί Έλληνες Εβραίοι όσοι γλίτωσαν από τη βαρβαρότητα του 3ου ράιχ)
Πείνα που προέκυψε από τον ναυτικό αποκλεισμό που έκαναν οι φίλοι σας οι Εγγλέζοι, που αφού επαινούσαν τους Έλληνες και το ΕΑΜ μετά έκαναν ανοιχτή ιμπεριαλιστική επέμβαση στη χώρα μας.
Η Αγγλία η έδρα του σιωνισμού και του τροτσκισμού λοιπόν που σας χρηματοδοτεί, και να θολώνετε τα νερά και να σπιλώνετε ότι αγώνα έγινε και ξεκινά, τροτσκιστές ξενοκίνητοι, για να έχουν να τρυγάνε το ξέφραγο αμπέλι που λέγεται Ελλάδα.
Μέχρι και το ΠΑΜΕ βάλατε στο στόμα δηλ εσείς τι μας προτείνετε να πάμε με τη εργοδοτική με την ΠΑΣΚΕ - ΓΕΣΕΕ δεν έχουμε ταμπού και δεν έχουμε χάσει το στόχο μας καλά πατάμε, την διάσπαση την κάνουν οι μειοψηφίες όχι οι πλειοψηφίες.
Αλλά την άλλη φορά που θα πάμε για απεργία θα έρθουμε να σας ρωτήσουμε. Αλήθεια που; Σε καμιά ΜΚΟ να τσιμπολογάτε; Ή σε κανένα κρατικό "φορέα";
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου