Δεν έχω πρόβλημα με τους Εβραίους, με το σιωνισμό έχω.
Είναι σαν το αυγό του φιδιού σαν το φασισμό και μην κάνετε τους χαζούς γιατί φαίνεται που δεν απαντάτε στα σχόλια.
Από την μια μιλάτε για το τοίχος του Βερολίνου και από την άλλη για το τείχος στην Παλαιστίνη τουμπεκί. Από τη μια σας γράφω για το ΕΕΚ και από την άλλη κάνετε πως δεν τρέχει τίποτα.
Για τον εβραϊσμό τι γνώμη έχετε;
Για το ΠΑΣΟΚ;
Όλα τα δεινά της χώρας μας στο ΚΚΕ οφείλονται; Αυτό μας λέει και πρεσβεία των ΗΠΑ.
Το ΚΚΕ έχει πλούσια δράση και ιστορία και χιλιάδες αγωνιστές εσείς γιατί δεν παίζετε παραπέρα. Να μας πείτε για τους τροτσκιστές και τους Παπανδρέου καθώς και τους πάγκαλους που έβοσκαν στην εποχή που αναφερθήκατε; πόσοι τροτσκιστές πέρασαν από λαϊκά δικαστήρια και γιατί; Απο τα 550000 θηματα του β΄ παν. πολέμου τα 500000 χαθηκαν από την πείνα (μεταξύ αυτών και πολλοί Έλληνες Εβραίοι όσοι γλίτωσαν από τη βαρβαρότητα του 3ου ράιχ)
Πείνα που προέκυψε από τον ναυτικό αποκλεισμό που έκαναν οι φίλοι σας οι Εγγλέζοι, που αφού επαινούσαν τους Έλληνες και το ΕΑΜ μετά έκαναν ανοιχτή ιμπεριαλιστική επέμβαση στη χώρα μας.
Η Αγγλία η έδρα του σιωνισμού και του τροτσκισμού λοιπόν που σας χρηματοδοτεί, και να θολώνετε τα νερά και να σπιλώνετε ότι αγώνα έγινε και ξεκινά, τροτσκιστές ξενοκίνητοι, για να έχουν να τρυγάνε το ξέφραγο αμπέλι που λέγεται Ελλάδα.
Μέχρι και το ΠΑΜΕ βάλατε στο στόμα δηλ εσείς τι μας προτείνετε να πάμε με τη εργοδοτική με την ΠΑΣΚΕ - ΓΕΣΕΕ δεν έχουμε ταμπού και δεν έχουμε χάσει το στόχο μας καλά πατάμε, την διάσπαση την κάνουν οι μειοψηφίες όχι οι πλειοψηφίες.
Αλλά την άλλη φορά που θα πάμε για απεργία θα έρθουμε να σας ρωτήσουμε. Αλήθεια που; Σε καμιά ΜΚΟ να τσιμπολογάτε; Ή σε κανένα κρατικό "φορέα";
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009
Τροτσκιστές SS
Για να μην αναπαράγουν την αστική προπαγάνδα της αντικομμουνιστικής , της αντισταλινικής εκστρατείας, οι Τροτσκιστές.
Μας λέτε για το Μολότοφ - Ρίμπεντρομπ. Εχετε ιδέα τι μεσολάβησε από τη συνθήκη των Βερσαλλιών μέχρι το Μολότοφ-Ρίμπεντρομπ;
Πλήρης στρατιωτικοποίηση και ανόρθωση της πολεμικής βαριάς βιομηχανίας της Γερμανίας από τα μονοπώλια των ΗΠΑ (πολύ πριν γίνει ο Χίτλερ καγκελάριος της Γερμανίας).
Στήριξη του λόρδου Χάλιφαξ (υπ. Εξ. της Γηραιάς Αλβιώνας) και του πρωθυπουργού της χώρας Τσάμπερλαιν στην συγκρότηση του άξονα!!! Ναι καλά ακούσατε κύριοι. Ο Χάλιφαξ θεωρούσε δίκαιη την θέση των ναζί για "ζωτικό χώρο", διεύρυνση των συνόρων της Γερμανίας προς τας ανατολάς και αναμόρφωση νέων αγορών και ζωτικών σφαριών επιρροής για τις ανάγκες του γερμανικού ιμπεριαλισμού.
Απομάκρυνση της Αγγλίας, Γαλλίας από τις διακηρυγμένες θέσεις τους στην Κοινωνία των Εθνών ΓΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ - τουτέστιν όλες οι χώρες σταματούν τους επιτιθέμενους. ---->Οταν εισέβαλε η Ιταλία στην Αιθιοπία, μόνο η ΕΣΣΔ τα βρόντηξε στην Κοινωνία των Εθνών. Ολοι οι άλλοι σιώπησαν. Οταν εισέβαλαν οι Ναζί και Ιταλοί Φασίστες στην Ισπανία, οι Γάλλοι και οι Αγγλοι ζητούσαν ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ!
Αμοιβαίο σύμφωνο μη επίθεσης Ναζιστικής Γερμανίας - Πολωνίας!! ('34)
Σούρτα φέρτα Τσάμπερλαιν στο Βερολίνο
Οταν ο Χίτλερ μπήκε στην Αυστρία, οι Αγγλοι και Γάλλοι τον χαιρέτιζαν
Συμφωνία του Μονάχου. Πάλι μια απόφαση δωράκι στους ΝΑΖΙ από τα 3 μέλη: ΝΑΖΙ, ΓΑΛΛΟΥΣ, ΑΓΓΛΟΥΣ. Μέσα σε λίγες μέρες τα στρατεύματα των ΝΑΖΙ προήλαυναν σε ολόκληρη την Τσεχοσλοαβαία
στο καπάκι ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΜΟΙΒΑΙΑΣ ΜΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΝΑΖΙ - ΓΑΛΛΩΝ, ΝΑΖΙ - ΑΓΓΛΩΝ
Τότε οι Ναζί αποφάσισαν να βάλουν χέρι και στην Πολωνία. Οι ηγετικοί κύκλοι της γαλλικής και αγγλικής μπουρζουζίας θορυβημένοι από την γενική κατακραυή των ευρωπαικών λαών, ότι οι κυβερνήσεις τους στηρίζουν τον επεκτατισμό των ΝΑΖΙ, άρχισαν να συζητούν δήθεν με τους σοβιετικούς κάποιες αποφάσεις διασφάλισης ειρήνης στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης.
Την ίδια στιγμή Τσάμπερλαιν και Χάλιφαξ μπαινόβγαιναν στα γραφεία του Χίτλερ, ενώ τριτοκλασσάτα στελέχη διπλωματικά προσπαθούσαν να ρίξουν στάχτη στα μάτια των λαών της Ευρώπης, διαπραγματευόμενοι δήθεν θέσεις ειρήνης και σταματήματος της επιθετικότητας τους Χίτλερ!
Οταν οι Σοβιετικοί τους έθεσαν συγκεκριμένα μέτρα για να ανακοπεί ο Χίτλερ, δηλώνοντας τις δυνάμεις (συγκεκριμένες μεραρχίες στρατού) που θα αξιοποιούσαν για να ανακόψουν τον Χίτλερ και ζητώντας συγκεκριμένες εγγυήσεις από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, μέσω των οποίων θα μπορούσαν να προελάσουν για να σταματήσουν τους ΝΑΖΙ, οι δυτικοί Αγγλογάλλοι ΕΚΑΝΑΝ ΜΟΥΓΚΑ.
Ζητούσαν οι Σοβιετικοί να δεσμευτούν Αγγλοι και Γάλλοι ότι σε περίπτωση επίθεσης στις βαλτικές χώρες, ή στην Πολωνία, οι πρώτοι θα συνέβαλαν με στρατιωτικές δυνάμεις στην ενίσχυση της σοβιετικής απόκρουσης των ΝΑΖΙ. ΤΙΠΟΤΑ, οι αγγλογάλλοι ήθελαν οι σοβιετικοί να δεσμευτούν μόνο για ειρήνη με συγκεκριμένες όμορες χώρες (Βαλτικές, Φιλανδία) αλλά την ίδια στιγμή Βαλτικές, Φιλανδία και Αγγλογάλλοι να μην εμποδίσουν την προέλαση των ΝΑΖΙ , ή τουλάχιστον να μην βοηθήσουν τους σοβιετικούς σε περίπτωση που δέχονταν αυτοί επίθεση
Μετά απ' όλα αυτά,
οι ναζί έκαναν πρόταση στους σοβιετικούς για αμοιβαία συμφωνίας μη επίθεσης.
ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΙ ΚΑΛΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ, γιατί είχαν εξαντλήσει όλες τις διαπραγματεύσεις με άγγλους , γάλλους.
Την ίδια στιγμη, όμως, στην Φιλανδία ναζί αξιωματικοί καλόβλεπαν το λιμάνι της χώρας που ήταν μερικά μίλια έξω από το Λένινγκραντ.
Την ίδια στιγμή, οι ναζί είχαν τα χέρια τους άλυτα να μπουν στην Πολωνία, αφού Αγγλοι και Γάλλοι την χάριζαν ουσιαστικά στους ΝΑΖΙ, αφού δεν ήθελαν σε καμία περίπτωση να συμβάλλουν μαζί με την ΕΣΣΔ σε ένα μέτωπο ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
Γι αυτό και η ΕΣΣΔ εισέβαλε στην ΦΙλανδία, κατοχυρώνοντας απλώς γραμμή άμυνας.
Γι αυτό και οι σοβιετικοί, οταν οι ΝΑΖΙ προήλαυναν στην Πολωνία, όταν η πολωνική κυβέρνηση είχε κάνει φτερά και ο πολωνικός στρατός είχε διαλυθεί, εισέβαλαν στο κατεχόμενο ανατολική τμήμα της Πολωνίας που είχε δωθεί στην Πολωνία με τις συνθήκες της Βερσαλλίας, ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΜΥΝΑΣ.
Γι αυτό η ΕΣΣΔ έστειλε στρατό στις Βαλτικές και ενίσχυσε την ΓΡΑΜΜΗ ΑΜΥΝΑΣ, ΚΟΒΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΗΧΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙ,
που ήθελαν με μια γρήγορη έφοδο να καταλάβουν Λένιγκραντ και να προελάσουν μέχρι τον Βόλγα.
-----
Την περίοδο εκείνη, ο ίδιος ο Τσόρτσλι σε ραδιοφωνική του παρέμβαση, αφου στόλιζε την ΕΣΣΔ με διάφορα διακοσμητικά επίθετα (βάρβαροι, αντιδημοκρατικοί κτλ...)
ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ "ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ" την εισβολή των σοβιετικών στην ΠΟΛΩΝΙΑ,
ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΣΣΔ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΨΕΙ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
